سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه کتاب کمک درسی

کتاب های انتشارات گاج

 

سیر تا پیاز

سیر تا پیاز  با ادعای سه کتاب در یک کتاب به بازار عرضه شده است. کتابی برای آموزش ، امتحان تشریحی (نهایی) و تست ها. در این کتاب ها ، این سه بخش حتی دارای سه جلد جداگانه در کتاب هستند ، به این معنی که دو جلد دیگر نیز در وسط کتاب خواهید دید. کتابهای درسی این کتابها به دلیل فضای توصیفی و اثبات ، معمولاً ساده تر از کتابهای خرد هستند و گروه بزرگتری از دانش آموزان می توانند از آنها استفاده کنند. برای دانش آموزان ابتدایی (نه دوازدهم) ، این کتاب ها ممکن است از بهترین گزینه ها باشند ، اما نمی توان پذیرفت که آزمون ها برای یک دانش آموز دبیرستانی کافی است. به نظر می رسد برای یک دانشجوی معدنکاری تسلط بر مباحث کتاب مانند ریزسرها ضروری باشد .

 

میکرو طلایی

سایر کتاب های گاج شامل کتاب های میکرو طلایی است که کتاب های کاملی هستند. هر کتاب دارای 2 جلد کتاب درسی چاپی و تست است تا بتوانید به خوبی تمام مطالب هر درس را پوشش دهید. ویژگی های این کتاب شامل موارد زیر است:

 

1- کتاب درسی کامل ، جامع و در عین حال مختصر که شامل تمام تست ها و مفاهیم است.

2- تعداد تست های قبلی که طبق عناوین کتاب طبقه بندی می شوند. آزمونهای کتبی در بین آزمونهای استخراج نیز دیده می شود.

3- دارای نمودارهای درختی به عنوان خلاصه ای از مطالبی است که در پایان درس یا فصل آورده شده است.

4- چاپ با کیفیت بالا از کتاب های ساخته شده از کاغذ براق به طوری که خواندن آنها بسیار جالب و جذاب است. البته این موضوع هزینه خرید کتاب را کمی افزایش داده است.

5- نکته دیگر در این کتاب درباره کتاب تست ریاضیات آزمایشی میکرو طلایی است که پاسخ اصلی آن در جلد دوم است. بنابراین ، برای تهیه برخی از این کتاب ها ، باید دو جلد را با هم تهیه کنید

 

میکرو طبقه بندی

به گفته بسیاری از فعالان این حوزه ، کتابهای رده بندی میکروبی گاج مهمترین و شناخته شده ترین کتابهای گاج هستند. کتابهایی برای ارزیابی  ، از جمله آزمونهای ملی کنکور ، آزمونهای کتبی و در برخی موارد آزمونهای گاج ، که به صورت خرد سازمان یافته اند. یعنی ، در هر موضوع (مانند مشتق) آزمون ها به بسیاری از موضوعات فرعی (مانند تعریف مشتق ، فرمول های مشتق ، خطوط مماس و غیره) تقسیم می شوند. این تقسیم بندی اساساً همان برنامه درسی اکثر معلمان است تا دانش آموز پس از آموزش هر یک از زیرمجموعه های معلم ، بتواند آزمون های مربوطه را پیدا و حل کند. پاسخ تشریحی کامل است. این کتابها همچنین دارای کتابهای درسی هستند که نسبتاً مختصر هستند و نمی توان از آنها برای تحصیلات ابتدایی استفاده کرد. در واقع ، بیشتر حجم این کتاب های درسی شامل نکات آزمون و کاربرد آنها برای حل تست است. پس از مطالعه بروشور منشی یا یک منبع آموزشی دقیق تر ، بهتر است کتاب های درسی خرد را بخوانید تا مطالب را طبقه بندی کرده و نکات آزمون را مرور کنید .

 

مشاهده سایر کتاب ها در  بانک کتاب