سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه کتاب کمک درسی

معرفی کتاب زبان جامع مبتکران

استاد شهاب اناری در سایت شخصی خود توضیحات کاملی در مورد انتشار کتاب زبان کامل ارائه داده است. وی اولین کتاب خود را حدود 25 سال پیش با برادرش نوشت که از نظر تجاری شکست خورد. کتاب های دکتر اناری تا سال 1399  فروش متوسطی داشت ، زمانی که وی تصمیم گرفت پزشکی را کنار بگذارد و به آموزش بپردازد. این کیفیت کتابهای گرانادا را افزایش داد. بنابراین کتاب آموزش زبان وی با فروش 100000 جلد در سال به پرفروش ترین کتاب در این زمینه تبدیل شد .

به طور کلی ، این کتاب به سه قسمت تقسیم شده است. قسمت ابتدایی مربوط به سال دوازدهم دبیرستان است و شامل سه درس است. در طول این سه درس ، با گرامر ، واژگان و خواندن آشنا خواهید شد و سپس با حل تست ها می توانید مهارت خود را ارزیابی کنید. قسمت دوم کتاب به سال های دهم و یازدهم اختصاص دارد و در اینجا نیز شاهد ارائه دستور زبان و کلمات جدید به همراه تست های مرتبط هستیم. بخش سوم همچنین ضمایمی را در مورد اصطلاحات زبان ، افعال نامنظم ، پسوندها و غیره ارائه می دهد.

 

اما یکی از مهمترین قسمتهای کتاب زبان انگلیسی جامع مبتکران آزمونها و تست های آن است. این آزمون ها به چهار دسته مختلف تقسیم می شوند که عبارتند از: آزمون های چهارگانه سطح اول ، سوالات نوه های شکسپیر ، آزمون های مرور و آزمون های کنکور. در آزمون های سطح چهار چهار گزینه ای ، سوالات طراحی شده بر اساس نکات اصلی کتاب درسی باید پاسخ داده شود. این آزمون ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی اصول اولیه هستند و یادگیری آن برای همه دانش آموزان ضروری است. سوالات فرزندان شکسپیر برای افرادی است که به زبان انگلیسی مسلط هستند و می خواهند یک امتحان چالش برانگیز را تجربه کنند. آزمونهای تجدید نظر سوالاتی را درباره درسهای قبلی می پرسند تا مباحث گذشته را به دانش آموزان یادآوری کنند. سرانجام ، آزمون های کنکور شامل نمونه سوالات سال های گذشته آزمون سراسری است و به دانش آموزان کمک می کند تا با نظرات طراحان سوالات کنکور آشنا شوند.

 

زبان جامع شهاب اناری در حال حاضر یکی از پرفروش ترین کتاب های کنکوری در درس زبان انگلیسی میباشد است که میتوانید از بانک کتاب خریداری گنید . این کتاب که شامل سال های دهم ، یازدهم و دوازدهم است ، با پیوست های با کیفیت خوب ، نیاز به خرید هر کتاب دیگری به زبان انگلیسی را از بین می برد. همه دروس کتاب زبان انگلیسی جامع مبتکران با قسمت درسنامه آغاز می شود. درسنامه ها شامل نکات اصلی و مفاهیم اساسی هر مبحث است که بطور کامل و جامع توضیح داده شده است. لحن کتاب بسیار کامل است و هیچ ابهامی برای خواننده باقی نمی گذارد. یکی از نقاط قوت کتاب گنجاندن تمرینات مختلف در قالب جای خالی ، سوالات تشریحی و سوالات تستی در قسمت کتاب درسی متناسب با موضوع است که باعث می شود مطالب ارائه شده در ذهن دانش آموز کاملاً تثبیت شود. گنجاندن تمرینات مختلف به صورت آزمون ، تشریحی ، جای خالی و ... نشان می دهد که کتاب زبان انگلیسی جامع مبتکران نه تنها منبع کاملی برای کنکور سراسری است ، بلکه می تواند به عنوان یک منبع کامل و جامع برای امتحانات نهایی و مدارس نیز مورد استفاده قرار گیرد. امتحانات. در قسمت کتاب درسی ، جعبه هایی با عنوان "نکات تکمیلی" وجود دارد که منحصراً برای دانشجویان قوی و علاقه مند و همچنین داوطلبان کنکور زبان است. در انتهای برنامه درسی جدولی با عنوان "خلاصه" قرار دارد که دانشجویان می توانند در مدت زمان کوتاهی مطالب را خیلی سریع مرور کنند.