سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه کتاب کمک درسی

 

معرفی کتاب دین و زندگی جامع خیلی سبز

درسنامه دین و زندگی جامع تست خیلی سبز کاملا ساده و معنی دار هستند. حجم درسنامه ها کمی زیاد است ، اما مفهوم آن کاملاً توضیح داده شده است. تمام نکات مربوط به درس و نقاط ترکیبی بین دروس نیز در درسنامه های دین و زندگی بسیار سبز بیان شده است. تمرینات به نوشتن کتاب جهت نداده اند ، اما با تسلط بر آنچه کتاب درسی نامیده می شود ، می توانید به تمرینات کتاب درسی نیز پاسخ دهید  . 

می توان اضافه کرد که با تسلط کامل بر کتاب درسی ، می توان با قدرت به سوالات کنکور سراسری و آزمون های تستی پاسخ داد. در نوشتن کتاب درسی ، به تمام سطوح دانش آموزان توجه شده است و همه دانش آموزان ، چه ضعیف ، چه متوسط ??و چه قوی ، می توانند از این درسنامه بهره مند شوند. ضمن کاوش در نکات ، از آموزش دروس غافل نشده است. دانش آموزانی که سطح ضعیفی دارند ، اگر بینش کافی در مورد درسنامه های این کتاب داشته باشند ، می توانند در این دوره پیشرفت خوبی داشته باشند . 

یکی از مهمترین ویژگی های کتاب دین و زندگی جامع خیلی سبز ، مطابقت کامل با کنکور است. تست های این کتاب بسیار خوب فرموله شده و انتخاب شده اند و برای درک دانش آموز بسیار خوب تنظیم شده اند. یک کتاب درسی ساده و ساده ، توضیحات مفهومی و نکات ترکیبی از مهمترین ویژگی های کتاب درسنامه است .

در کتاب دین و زندگی جامع تست خیلی سبز تعداد سوالات هر درس بسیار خوب انتخاب شده است و دانش آموز می تواند با برنامه ریزی از یک منبع عالی بهره مند شود. ترتیب آزمون ها متناسب با فصول کتاب است و بعد از هر کتاب درسی ، تست های مربوط به آن کتاب درسی در کتاب ارائه می شود و طبقه بندی خاصی ندارد. اما آنها در دو قسمت از هم جدا شده اند: قسمت اول ، کنکور و قسمت دوم ، تست های تالیفی .

به دلیل تعداد زیاد تست ها ، تقریباً همه انواع سوالات تحت پوشش قرار می گیرند و در این میان ، ایده های جدیدی از نظر بیان سالات دیده می شود. رعایت سطح کنکور و آزمون های آزمایشی در بین آزمون ها از دیگر ویژگی های آزمون های دین و زندگی سبز جامع است. در هیچ کجای این کتاب ، تست ها از مسیر کنکور خارج نمی شوند و فقط در سطح کنکور بیان می شوند. آزمون های کتاب خطاب به همه دانش آموزان از هر سطح است. تنها نکته ای که می توان بیان کرد این است که ابتدا باید بر کتاب درسی مسلط شویم و سپس سوالات را حل کنیم ، در غیر این صورت نتیجه مطلوب حاصل نمی شود.

همانطور که گفته شد ، جلد اول کتاب مربوط به پاسخهای تشریحی نیست و جلد دوم نیز درباره پاسخهای تشریحی است. آزمون های نوشتاری مفهومی و نوک تیز از نکات مثبت این کتاب است. در پاسخ نامه شرح کاملی از سوالات آورده شده است و نکته مثبت و منحصر به فردی که در جلد دوم کتاب مشاهده می شود آدرس مکانی است که سوال در آن مطرح شده است. اگر دانش آموز نکته سوال را نفهمد ، می تواند به کتاب درسی مراجعه کند

این کتاب یکی از بهترین کتاب های کنکوری درس دین و زندگی میباشد