سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه کتاب کمک درسی

در کتاب عربی کامل میکرو طلایی گاج  ، سوالات ، پاسخ تشریحی و درسنامه ها در سه بخش جداگانه پوشش داده شده است. آموزش درس ها در قسمت آخر کتاب است که در پانزده موضوع پوشش داده شده است. مبحث اول با عنوان یادآوری ، شامل قوانینی برای سال اول دبیرستان است که مربوط به قوانین اساسی زبان عربی است و برای یادآوری همه دانش آموزان از جمله دانش آموزان ضعیف و حتی بسیار ضعیف مفید است.

همانطور که در مقدمه ذکر کردیم ، مباحث مرتبط در کتابهای درسی گروه بندی می شوند و بهتر است قبل از پاسخ دادن به تستهای هر بخش ، کتاب درسی را بخوانید. در هر مبحث درس ، توضیح کاملی از قوانین آن درس همراه با مثالهای ساده به تعداد مناسب و کافی آورده شده است. در بعضی از مباحث ، تست هایی برای مطالب مرتبط انجام شده است ، اما به طور کلی ، تمرکز کتب درسی تبیین قوانین و بیان نکات همراه با مثال است و آزمون به ندرت در آنها دیده می شود ، و باید توجه داشت که همه نکات ، از جمله موارد مربوط به قوانین ، و ترجمه های هر درس با هم نوشته شده اند .

علاوه بر محتوای کتاب ، نکات اضافی کنکور به طور کامل پوشش داده شده و در انتهای توضیحات کادرهایی با عنوان "اطلاعات بیشتر" نوشته شده است که شامل مطالبی است که از کتاب درسی حذف شده است. کتب درسی کامل است و موارد به زبان قابل فهم بررسی شده است و می توان گفت که کتاب عربی کامل کنکور میکرو طلایی گاج یکی از جامع ترین کتاب ها در زمینه توضیح قوانین است. کتابهای درسی برای پاسخ به آزمونها کافی است. در پاسخ نامه تشریحی نیز توضیحات کافی وجود دارد و نکات سوالات نیز بررسی شده است و برای درک بهتر تست ها می توانید به پاسخ نامه مراجعه کنید.

انتشارات گاج کتاب کنکور عربی کامل میکرو طلایی  شامل مشاوره و محتوای بسیار ارزشمندی است و بنابراین یک منبع جامع و جامع برای داوطلبان کنکور سراسری است. هجی کتاب به طور دقیق انجام شده و مشکلی پیش نمی آید. از ویژگی های خاص این کتاب می توان به یک کتاب درسی کامل و جامع و انواع کنکور و تست های ترکیبی اشاره کرد که بسیار به سوالات کنکور سراسری نزدیک است. در کتاب "کنکورهای عربی کامل " میکرو طلایی  ، نویسنده موضوعات عربی را برای پایه های 10 ، 11 و 12 معرفی کرده است. داوطلبان ابتدا باید با مطالعه قسمت کتاب درسی در قوانین و نکات کنکور تسلط داشته باشند. در هر مبحث ، خط به سطر کتاب ، شامل پاورقی و مثال ، سوالات نوشتاری چهار گزینه ای مطرح می شود. در وسط این سوالات ، نمونه هایی از آزمون های کنکور داخل و خارج از کشور آورده شده است تا هیچ امتیازی را از دست ندهید. دانش آموزان پس از سنجش خود و شناسایی نقاط قوت و ضعف خود می توانند علاوه بر شناسایی گزینه صحیح و همچنین دلیل اشتباه بودن سایر گزینه ها ، به روش کاملاً توصیفی به پاسخ تشریحی اعتماد کنند. با توجه به اهمیت درک مطلب در سالهای اخیر و همچنین ترجمه و درک مطلب در کتابهای کنکوری  جدید ، این بخش نیز ضمیمه کتاب کنکور عربی کامل  میکرو طلایی  است. همانطور که می دانید داوطلبان رشته علوم انسانی علاوه بر زبان عربی عمومی باید به زبان عربی نیز تسلط داشته باشند ، این عزیزان می توانند با مطالعه کتاب قبل از آنها به هدف خود برسند. لازم به ذکر است که نویسنده کتاب مباحث مربوط به علوم انسانی را با ستاره علامت گذاری کرده است. خالی از لطف نیست که بگویم ترتیب موضوعات کتاب بعدی موضوعی است که بهترین روش برای مطالعه درس عربی است. می توان اظهار داشت که پس از مطالعه کتاب انتشارات عربی کامل میکرو طلایی گاج و اندازه گیری نقاط ضعف آن ، قادر خواهید بود به هرگونه سوال مربوط به دوره کنکور عربی پاسخ دهید.