سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه کتاب کمک درسی

 

معرفی عربی جامع میکرو طبقه بندی گاج

 

همانطور که گفته شد ، کتاب عربی جامع میکرو طبقه بندی گاج  حاوی مطالب پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم است و به همین ترتیب ابتدا کتاب های درسی و سپس سوالات چهار گزینه ای پایه دهم و سپس یازدهم و دوازدهم مورد بحث قرار می گیرند. با. زبان همه کتاب های درسی بسیار ساده و روان است و قوانین با گام به گام با مثال های ساده توضیح داده شده و برای همه دانش آموزان در هر سطح مناسب است. نمونه های امتحان در کتاب های درسی نیز دیده می شود و برای هر قسمت از توضیح قوانین یک نمونه ذکر شده است و تعداد آنها برای کتاب های درسی کافی است. آزمون ها با پاسخ بررسی می شوند و برای یادگیری اولیه دانش آموزان در نظر گرفته شده اند. در کتاب کنکور عربی جامع گاج میکرو توضیحاتی که در مورد قوانین هر دوره ارائه شده مطابق با کتاب درسی جدید است و تمام قوانین به طور کامل شرح داده شده است    .

 عربی جامع میکرو طبقه بندی

شرح قوانین کمی فراتر از کتاب درسی است. به عنوان مثال ، در درس کلاس 11 یازدهم ، که مربوط به نامهای معرفت و نکره است ، این کتاب فقط دو نوع از آنها را پوشش داده است ، اما در کتاب درسی کنکور سراسری عربی جامع گاج ، هر شش مورد درمان شده است. همچنین جعبه های "فقط اطلاعات" حاوی مطالبی است که کتاب درسی از پرداختن به آنها خودداری کرده است. به عنوان مثال ، در درس کلاس ششم ، که به فعل مجهول می پردازد ، روش ناشناخته ساختن جمله معلوم یکی از اهداف کتاب درسی نیست و به آن پرداخته نشده است. اما در کتاب درسی این درس ، نمودار فقط برای اطلاع ارائه شده است. محتوای کتاب درسی برای پاسخگویی به تستهای داده شده در قسمت سوال چهار گزینه ای کافی است و به طور کلی می توان گفت که کتاب عربی جامع میکرو طبقه بندی گاج دارای کتابهای درسی بسیار کامل و جامعی است. علاوه بر قوانین بالا ، نکات ترجمه نیز در این رابطه آورده شده است. ترجمه جملات مهم در کتاب درسی و واژگان نیز نوشته شده است

در کتاب عربی جامع میکرو گاج ، بخش سوالات چهار گزینه ای برای هر درس شامل تست های واژگان ، آزمون های ترجمه ، آزمون های تعریف ، سوالات درک مطلب و قوانین است. آشنایی با معنای کلمات عربی به دانش آموزان کمک می کند تا بهتر به تست های ترجمه پاسخ دهند. به همین دلیل ، پاسخ دادن به سوالات واژگان نیز می تواند برای دانش آموزان بسیار مفید باشد. تست های واژگان آزمون میکرو کنکور سراسری عربی جامع میکرو گاج به تعداد مناسب آورده شده است و همین میزان تمرین برای دانشجویان کافی است. سوالات نیز متنوع است. متعاقباً ، آزمونهای ترجمه ، تفسیر و مفهوم نوشته می شوند. تعداد آزمونهای این بخش برای هر درس زیاد است و سوالات شامل کلیه نکات ترجمه می باشد. سطح سوالات نیز مطابق با کنکور سراسری است. همانطور که می دانیم ، در کتاب درسی جدید ، مسئله تفسیر ممنوع است. می توان گفت که بنا بر احتیاط ، برخی از آنها در هر درس از کتاب اصلی بحث می شود.

 

در کتاب آزمون میکرو ورودی عربی جامع گاج ، سه متن برای درک محتوای هر درس نوشته شده است و می توان گفت که کتاب در این بخش متن بالایی دارد. اما اگر بخواهیم آن را درس به درس ببینیم ، هر درس فقط شامل سه متن است. سرانجام ، سوالات مربوط به قوانین وجود دارد. سوالات اولیه آسان در نظر گرفته می شوند و نقطه شروع خوبی هستند. تعداد آزمون های این بخش نیز زیاد است و برای آمادگی دانش آموزان کافی است. تنوع سوالات خوب است و انواع سوالات را پوشش می دهد. تست های ترجمه کتبی و قوانین سوالات کنکور نیز گنجانده شده است و پرداختن به سوالات کنکور از مزایای این کتاب است. در پایان کتاب عربی جامع ، آزمون خرد ورودی گاج همراه با کنکور 99 ساله با پاسخ تشریحی همراه است. پاسخ ها نیز کامل است.

 

برای خرید کتاب اینجا کلیک کنید